ELECCIONS A CONSELL D'INSTITUT 2021

ELECCIONS 2021

En el Consell de l'Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies celebrat el 29/04/2021 es va iniciar el procés electoral de renovació dels membres elegibles del Consell aprovant-se el Calendari Electoral i triant-se per sorteig els membres de la Comissió Electoral.

• President: Andrés Ubeda Castellanos
    • Suplent: Celia García Llopis
  • Secretari: Fini Vicente Segarra
    • Suplent: Manuel Gutierrez Ramirez
  • Vocal: Sidi Mohamed Hamida Abdelkader
    • Suplent 1: Nair Elisa Trogolo
    • Suplent 2: Taki Eddine Ibrir
    • Suplent 3: Kévin Javier Mena Guevara

La comissió electoral, atès el calendari electoral procedeix el 30/04/2021 a la publicació del CENS PROVISIONAL dels col·lectius implicats.

Del 30 d'abril al 5 de maig, les persones que pertanyen a dos col·lectius (alumnes-pas, alumne-personal investigador no doctor, alumne- personal investigador en formació) hauran de presentar per escrit a quin col·lectiu s'adscriuen per al procés electoral. Si no comuniquen res en el Cens Definitiu quedaran adscrits al col·lectiu que tinga menys integrants.

Una vegada conclòs el període de reclamació i el període d'adscripció voluntària a un col·lectiu per a aquelles persones que pertanyen a 2 col·lectius, es procedirà a publicar el CENS DEFINITIU per col·lectius que que es podrà consultar en la Secretaria de l'Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies.

Des del 11/05/2021 al 12/05/2021 inclòs, els interessats podran presentar candidatura per col·lectiu per a això hauran d'emplenar aquest formulari i enviar-lo al President de la Comissió electoral una vegada passat per registre.

Conclòs el període de reclamació la comissió d'electoral triada per al desenvolupament del procés procedeix, una vegada revisades les sol·licituds presentades pels interessats, a publicar la PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DE CANDIDATS PER COL·LECTIUS:

Col·lectiu INVESTIGADOR NO DOCTOR: -

Col·lectiu ALUMNES: -

Col·lectiu PAS: Josefa M. Vicente Segarra.

I s'obri un termini de reclamació des del 14/05/2021 fins al 17/05/2021 inclusivament. Les reclamacions s'hauran de presentar per escrit i passades per registre, dirigides al president de la comissió electoral del IUFACyT.

Conclòs el període de reclamació sense haver rebut cap reclamació a la proclamació provisional, es procedeix a publicar la PROCLAMACIÓ DEFINITIVA dels candidats.

PROCLAMACIÓ DE CANDIDATS ELECTES. Si només hi ha un candidat per col·lectiu, no serà necessària la realització de la jornada electoral tal com queda arreplegat en l'art. 10.3 del reglament del IUFACyT (Quan el nombre de candidatures presentades siga igual o inferior al nombre de representants per elegir, no serà necessari realitzar la votació, i seran proclamats com a membres del Consell d'Institut els candidats presentats).