Acústica Aplicada

El grup d'Acústica Aplicada està integrat per un conjunt de professors becaris i col·laboradors que desenvolupen les seues activitats en el camp de l'acústica i les vibracions, i que abasten tant les facetes d'investigació i desenvolupament com les de formació i assessorament tècnic.

En el camp de la vibroacústica, s'estan desenvolupant projectes en acústica de l'edificació, incidint en la quantificació de la transmissió per flancs; en disseny i optimització de sistemes radiants (altaveus); i en caracterització de materials. En psicoacústica, treballen sobre la implementació de mètodes preceptuals per a l'avaluació de qualitat sonora d'altaveus. Finalment en el camp de l'acústica ambiental, estan abordant el disseny de barreres acústiques utilitzant material reciclat en el context d'un projecte AECI.

• Membres del Grup

- Ramis Soriano, Jaime
  - Vera Guarinos, Jenaro
  - Yebra Calleja, Mª Soledad