Control, Enginyeria de Sistema i Transmissió de Dades

El grup de Control, Enginyeria de Sistemes i Transmissió de Dades té una orientació teòrica i una altra pràctica clarament diferenciades.

El vessant teòric se centra en el modelatge, simulació de sistemes dinàmics, control òptim i aplicació de la teoria de control per a governar sistemes caòtics, mentre que el vessant pràctic se centra en aspectes d'instal·lació i explotació de xarxes de computadors i transmissió de dades. Respecte a l'activitat teòrica, disposen d'experiència en el modelatge, disseny, i simulació de processos físics industrials.

• Membres del Grup

- Berna Galiano, José Angel
- Gil Chica, Francisco Javier
- Pérez Polo, Manuel

• Línies d'investigació

- Control de processos industrials.
- Modelatge i simulació de sistemes dinàmics.
- Transmissió de dades

• Web del Grup

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464