Didàctica de les Ciències i la Tecnologia

El grup de Didàctica de les Ciències i la Tecnologia desenvolupa la seua activitat en la recerca sobre les dificultats en l'aprenentatge de les ciències experimentals i, simultàniament, en la formació del professorat (fonamentalment de Batxillerat) perquè les troballes de la recerca suposen un canvi real en el que es fa en l'aula.

• Membres del Grup

NOM EMAIL
Martínez Torregrosa, Joaquín - CV - RESPONSABLE joaquin.martinez@ua.es
Menargues Marcilla, Marí Asunción - CV a.menargues@ua.es
Limiñana Morcillo, Rubén - CV ruben.lm@ua.es
Rosa Cintas, Sergio - CV sergio.rosacintas@ua.es

• Línies de recerca

- Aplicacions de les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació) en l'ensenyament de les Ciències.
           - Planificació, desenvolupament i avaluació de temes de Física seguint una estructura problematitzada (model de
             ensenyament basat en la resolució de problemes).

• Web del Grup