Didàctica de les Ciències i la Tecnologia

El grup de Didàctica de les Ciències i la Tecnologia desenvolupa la seua activitat en la investigació sobre les dificultats en l'aprenentatge de les ciències experimentals i, simultàniament, en la formació del professorat (fonamentalment de Batxillerat) perquè les troballes de la investigació suposen un canvi real en el que es fa en l'aula.

• Membres del Grup

- Martínez Torregrosa, Joaquín

- Menargues Marcilla, María de la Asunción

- Limiñana Morillo, Rubén

- Rosa Cintas, Sergio

• Línies d'investigació

- Aplicacions de les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació) en l'ensenyament de les Ciències.
       - Planificació, desenvolupament i avaluació de temes de Física seguint una estructura problematizada (model de
         ensenyament basat en la resolució de problemes).

• Web del Grup

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464