Enginyeria i Risc Sísmic

El grup de Sismologia, Risc Sísmic i Processament de la Senyal en Fenòmens Naturales té els orígens l'any 1993, amb la posada en marxa de la xarxa de microsismicitat de la província d'Alacant.

L'esforç constant de la xarxa en l'ús de noves tecnologies d'adquisició, transmissió i processament de senyals ha afavorit l'inici de determinades línies de recerca a fi de conèixer millor els fenòmens sísmics d'aquesta zona, les taxes anuals de sismicitat i la distribució espacial, com també la resposta del sòl a fenòmens sísmics.

Dins del seu quefer, destaca l'elaboració d'un nou estudi sobre la perillositat sísmica a la Comunitat Valenciana inclòs dins dels diversos projectes de recerca que s'han elaborat per a la Generalitat Valenciana. També col·laboren amb centres internacionals com ara el NOSAR (Noruega) i el GFZ-Postdam (Alemanya)

• Membres del Grup
NOM EMAIL
Galiana Merino, Juan José - CV - RESPONSABLE jj.galiana@.ua.es