Òptica i Ciències de la Visió

El grup d'Òptica i Ciències de la Visió centra la seua activitat en l'anàlisi de les imatges formades en l'ull humà. Per a açò, ha desenvolupat algorismes basats en la Integral de Fresnel per al càlcul numèric de patrons de llum, amb les seues corresponents aplicacions als sistemes òptics oftàlmics, tant externs (lents oftàlmiques) com a interns (lents intraoculars). Aquests algorismes s'han utilitzat per a l'anàlisi de la còrnia i el disseny de lents intraoculars. Utilitzant tècniques de mesura no invasives és capaç d'estimar amb exactitud la qualitat òptica de la còrnia humana abans i després de l'ablació, i predir la qualitat òptica de l'ull humà. L'experiència adquirida ha permès començar una nova línia de disseny d'elements òptics utilitzant moduladors de llum amb l'objecte d'obtenir elements multifocals o de gran profunditat de focus.

• Membres del Grup

- Domenech Amigot, Begoña

- EspinosaTomás, Julián

- Hernández Poveda, Consuelo