Saltar apartados

Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies - Notícies publicades en Juliol, 2018

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre / Desembre
Notícies publicades en Juliol, 2018
  • Dijous, 26
  • Protecció ocular infantil

Arriben rajos ultraviolat suficients com per a causar complicacions oculars en retina i còrnia", adverteix l'investigador del IUFACyT David Piñero

Els xiquets i xiquetes són sobretot sensibles a aquesta radiació, ja que el cristal·lí resulta molt transparent fins a l'adolescència. Totes les alteracions es poden prevenir amb l'ús d'unes bones ulleres de sol amb el segell de la Comunitat Europea (CE)

• Dimecres, 18
  • INMACULADA PASCUAL

La investigadora del IUFACyT, Inmaculada Pascual, nova presidenta del Comitè de Tècniques de la Imatge de la Societat Espanyola d'Òptica

Inmaculada Pascual, catedràtica d'òptica de la Universitat d'Alacant i investigadora del IUFACyT, és la nova presidenta del Comitè de Tècniques de la Imatge (CTI) de la Societat Espanyola d'Òptica. La seua elecció ha tingut lloc en l'Assemblea Ordinària del CTI celebrada a Castelló el 5 de juliol dins de la XII Reunió Nacional d'Òptica. El CTI té com a objectiu estimular el desenvolupament del coneixement en l'àmbit de la ciència i les tecnologies de la imatge, des de la recerca científica, l'ensenyament i les aplicacions industrials i comercials, d'acord amb els objectius generals de la Societat Espanyola d'Òptica.

• Dilluns, 16
  • ANDRES

La Societat Americana d'Òptica nomena "Sènior Member" a Andrés Márquez, catedràtic de la Universitat d'Alacant i membre del IUFACyT

Andrés Márquez Ruiz, catedràtic de la Universitat d'Alacant i investigador del IUFACyT, ha sigut nomenat "Sènior Member" de la Societat Americana d'Òptica (The Optical Society of America OSA), en reconeixement de la seua trajectòria i éxits professionals en el camp de l'òptica i la fotònica.

La Junta Directiva de l'OSA va aprovar a primers de juny el nomenament de 168 científics de tot el món com a integrants d'aquesta categoria de membres, els “Sènior”. Per a ser inclosos en aquest grup, els investigadors han de ser membres actius de la Societat i comptar amb almenys deu anys d'experiència professional significativa en el camp de l'òptica.

• 50 SEDOPTICA

L'investigador del IUFACyT, Augusto Beléndez, en els actes del 50 aniversari de la Societat Espanyola d'Òptica

Augusto Beléndez, catedràtic de física aplicada de la Universitat d'Alacant i investigador del IUFACyT, ha participat en els actes del 50 Aniversari de la Societat Espanyola d'Òptica amb la impartició de la conferència plenària "Un clàssic de la Física: Maxwell i la seua experiència vital". Aquesta celebració ha tingut lloc el divendres 6 de juliol en el Paranimf de la Universitat Jaume I de Castelló, dins de la XII Reunió Nacional d'Òptica. La Societat Espanyola d'Òptica es va constituir el març de 1968. La creació de la Societat es va realitzar per a estimular el desenvolupament de l'Òptica i, en particular, la recerca i les aplicacions industrials de les seues diferents branques.

• Tornar al tauler principal