Saltar apartados

Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies - Notícies publicades en Juny, 2021

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020 / 2021
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre
Notícies publicades en Juny, 2021
  • Divendres, 25
  • Asteroid Day

Activitat 'Asteroid Day 2021'

Dimecres que ve 30 de juny se celebrarà online l'activitat 'Asteroid Day 2021', amb la col·laboració de la Seu Universitària a Alacant i de manera coordinada amb la Universitat de Barcelona.

L'esdeveniment es compon de dues sessions: d'11 a 13 h i de 18 a 20 h. En el programa es pot consultar l'horari complet de les xarrades, totes a càrrec de membres de Ciències Planetàries, del Grup d'investigació en Astronomia i Astrofísica de la UA. No és neceseario pre-inscriure's, és suficient accedir a l'enllaç següent: https://cutt.ly/pn3zfxq
    La idea és que les breus xarrades servisquen per a provocar preguntes dels assistents i debat, al que es dedica la major part del temps.

• Dilluns, 7
  • IUFACyT

Ofereix Contracte per a Tesi Doctoral (Programa Santiago Grisolía) en el GHPO.

El Grup d'Investigació de Processament Òptic i Holografia (GHPO) del IUFACyT ofereix un contracte de 4 anys per a realitzar la tesi doctoral en el tema ENGINYERIA DE FRONTS D'ONDA MITJANÇANT DISPOSITIUS DE CRISTALL LÍQUID PER A APLICACIONS AVANÇADES EN HOLOGRAFIA I FOTÒNICA. El contracte és finançat pel Programa Santiago Grisolía de la Generalitat Valenciana.

Cerquem egressades/us de Física o titulacions de ciència o enginyeria afins, que hagen finalitzat després de l'1 de juliol del 2016. El títol ha de ser d'una universitat de fora de la Unió Europea, i ha de comptar a més amb un màster que li qualifique al seu país d'origen per a accedir a estudis de doctorat. Se cerquen estudiants amb bons expedients, i es valorarà que tinguen experiència en laboratoris d'òptica, fotònica i química. També es valorarà que tinga experiència en maneig de programari científic (Matlab, Mathematica) i de control d'instrumentació (LabView).

Qui estiga interessat que es pose en contacte amb el Prof. Andrés Márquez per email (andres.marquez@gcloud.ua.es) amb la documentació indicada en el document enllaçat, on a més estan els detalls de les condicions salarials i altres qüestions d'interès.

• Tornar al tauler principal